Besplatni softveri za izbegavanje

Obično ljudi preporučuju besplatne softvere za preuzimanje a ja ću u ovom postu da Vam preporučim besplatne softvere koji će samo da Vam oduzmu vreme i verovatno iznerviraju, jednostavno nisu vredni gubljenja vremena na instaliranje i deinstaliranje. radi se o besplatnim softverima Serif kompanije na koje možete natrčati na ovoj adresi: http://www.serif.com/FreeDownloads/.

Nude veliku količinu besplatnih softvera za koje da biste ih preuzeli trebate prvo da se registrujete i prihvatite da dobijate email specijalne ponude ove kompanije, to nije ništa čudno mnoge kompanije imaju iste zahteve za svoje besplatne softvere. Kada preuzmete bilo koji softver prilično sam siguran da ćete biti razočarani i odmah deinstalirati. Ja sam preuzeo tri softvera: PagePlus, DrawPlus i PhotoPlus, dobio sam serijske brojeve putem emaila i sve je dobro funkcionisalo dok ih nisam pokrenuo. PagePlus ima toliko limitacija pa čak i umetanje hiperlinkova, ne možete napraviti link do neke internet adrese a onemogućeno je i čuvanje u PDF formatu u besplatnoj verziji. Ono što možete raditi je da se malo igrate sa nekim opcijama koje su dostupne u besplatnoj verziji i na kraju sačuvate u formatu koji može da otvori samo njihov softver. Jedino možda vredno pomena je da kreaciju možete odštampati ako imate štampač ili još bolje PDF kreator instaliran tako da preko njega možete sačuvati kreaciju. Svaki put kada zatvarate softver iskače novi prozor u kome Vam se nudi nadogradnja za njihove izvanredne softvere. Slična stvar je i sa DrawPlus i PhotoPlus.
To je moja preporuka za izbegavanje a ono što mogu da preporučim za preuzimanje možete naći na ovoj adresi: http://besplatnonainternetu.blogspot.com/2012/01/besplatan-softver.html, sve što je tamo izlistano koristim ili sam prethodno isprobao.

Коментари

Популарни постови