Svrha sajta besplatni kompjuterski programi, servisi i alati


Svrha ovog sajta je da prikupi i izlista sve pouzdane i kvalitetne besplatne kompjuterske programe (softver), servise i alate na internetu. Pod servisima podrazumevam sajtove koji omogućavaju kreiranje sajta, bloga, foruma, skladištenje slika, dokumenata, video sadržaja itd... pod alate spadaju online programi za obradu slika, teksta, video sadržaja.

Moje ime je Bojan Živković i očekujem podršku i saradnju od budućih korisnika u vidu dostavljanja informacija i linkova kao i promociju sajta slanjem i postavljanjem linkova na društvene mreže kao što su Facebook, Twitter, MySpace, Stumbleupon..

Linkove do sajtova i lokacija na internetu sa besplatnim servisima i alatima možete ostavljati u vidu komentara u sekciji Komentari ispod. Ako želite da budete uređivač sajta kontaktirajte me na e-mail.

Jedna napomena pre nego što pronađete servis ili alat koji vam je potreban i kliknete na link: većina sajtova koji nude besplatne online usluge zahtevaju registraciju i potvrdu autentičnosti putem elektronske pošte. Trebate imati e-mail adresu pre nego se upustite u potragu za besplatnim stvarima na internetu, ako nemate otvoren nijedan nalog možete ga potpuno besplatno otvoriti na sledećim sajtovima: Google, Windows Live, Yahoo, AOL. Osim navedenih postoji još veliki broj sajtova preko kojih možete besplatno otvoriti nalog za elektronsku poštu, ja sam ovde naveo najpoznatije i najstabilnije redosledom po njihovoj popularnosti i kvalitetu usluga koje nude.

Spustajte se niže da vidite kompletne liste ili koristite linkove ispod da otvorite stranice na novoj kartici.

Besplatni online servisi  |  Besplatni online alati  |  Besplatan softver  

Коментари

Анониман каже…
Od ovog leta i mi prelazimo, u većini, na besplatne programe, koristim priliku da podelim linkove koji su na ovoj stranici:

http://www.compcamp.net/program.html

Verujem da će nekom biti od koristi :)
Bojan Živković каже…
Hoće sigurno, Kompozer sam sasvim izgubio iz vida mada sam ga imao instaliranog pre dve-tri godine. Ja ću ovde nastaviti da popunjavam ali samo sa programima i servisima koji su sigurni, pouzdani i nisu sezonski kakvih ima na internetu bezbroj. Znam za nekoliko lista sa po nekoliko stotina besplatnih online servisa i alata od kojih polovina nije dostupna, prestali da rade od kreiranja liste. Svaki link je dobrodošao, tvoji su vidim svi stabilni i dobri programi.

Популарни постови