Advanced System Care sve u jednom za održavanje računara


Ovom prilikom hoću da Vam preporučim besplatan softver koji ja lično koristim za održavanje računara i brz pristup do bitnih dijaloga u Windows Explorer kao što su menadžer procesa, startup meni, menadžer drajvera, čistač diska, shortcut fixer (popravka nevažećih prečica) itd. Ovaj softver je veoma lak za upotrebu, dostupan kao lokalizovan (preveden) na Srpski i sve je lepo objašnjeno ispod svake stavke u meniju. Možete ga preuzeti preko ovog linka. Dostupan je za Windows 2000 i novije OS pa čak i za Windows 8 koji možete isprobati preko ovog linka.

Advanced System care ima sve što je potrebno jednom prosečnom korisniku za redovno održavanje kompjutera u šta spada brisanje istorije pretraživanja, uklanjanje (deinstaliranje) nepotrebnih softvera, skener praznih fascikli (pronalazi prazne direktorijume koje ste zaboravili da izbrišete), prikaz informacija o sistemu, defragmentaciju diska pa čak i opciju da podesite automatsko isključivanje.

Naveo sam samo deo onoga što nudi ovaj izvanredan i pre svega besplatan softver, preporučujem Vam da ga instalirate, istražite i isprobate, a sa moje strane prilično sam siguran da ćete ga zadržati.

Коментари

Популарни постови